Кошик
4508 відгуків
Як швидко отримати відповідь? Телефонуйте (095) 240-20-09Зв'язатися з нами

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (95) 240-20-09
+380 (93) 240-20-09
Інтернет-магазин професійної косметики для волосся Happy Hair

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.

Інші категорії товарів належної якості на сайті HAPPY HAIR  підлягає поверненню та обміну!

ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ?

До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне пакування, а також документи, видані разом із товаром. 

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?

Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти". Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНУТОГО ТОВАРУ?

У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем/

 КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ?

Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити, з яких здійснювалася оплата.

ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?

Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати на телефони, які вказані в розділі "контакти". Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

 ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІННОГО ТОВАРУ?

В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН?

Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший вибраний Вами товар.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК?

Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ?

У разі виявлення браку товару вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

 

Правила обміну або повернення товару неналежної якості.

Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів, умовам договору або вимогам, які до нього пред'являються, наданої до нього виробником або продавцем інформації, а також при продажу після закінчення строку його придатності або фальсифікації.

Діагностику та встановлення статуса неналежної якості товару проводять відповідні фахівці магазину. Це означає, що перш, ніж надійде рішення про обмін товару або повернення грошей за товар клієнтові - його спочатку потрібно відправити до нашого магазину.

Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки істотні та виникли з вини виробника.

Якщо недоліки неістотні, покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?

Для того, щоб узгодити повернення товару неналежної якості, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти". Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНУТОГО ТОВАРУ?

У цьому випадку при поверненні товару неналежної якості ми відшкодовуємо витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН).

 КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ?

Після отримання та огляду товару нашим фахівцем, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити, з яких здійснювалася оплата.

ХОЧЕТЕ ЗАМІНИТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?

Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати на телефони, які вказані в розділі "контакти". Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

 ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІННОГО ТОВАРУ?

При обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН?

Після отримання та огляду товару протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший вибраний Вами товар.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner