повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага! Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.
Інші категорії товарів належної якості на сайті HAPPY HAIR підлягає поверненню та обміну!
ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ?
До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне пакування, а також документи, видані разом із товаром.
ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефоном +380 (95) 240-20-09. Повернення товару здійснюється компанією перевізником Нова Пошта тна відділення №298 м. Київ, вулиця Аболмасова, 4
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК?
Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.
ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ?
У разі виявлення браку товару вартість доставки в обидві сторони сплачуємо ми.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.